خدمات پس از فروش

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در تاریخ ۱۳۸۴/۷/۱۲ فعالیت خود را با ۷ نفر پرسنل آغاز و تحت شماره ۲۵٦۱۲۳ در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجاری به ثبت رسید. دفتر مرکزی شرکت در خیابان هویزه تهران واقع و موضوع فعالیت شرکت عبارت است از فروش نقدی و اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی، ارائه خدمات پس از فروش انواع خودرو، انجام خدمات بازرگانی و صادرات و واردات کالاهای مجاز، تامين و توزيع قطعات يدکی و لوازم جانبی داخلی و خارجی انواع خودرو و عقد قرارداد با شرکتهای داخلی و خارجی به منظور اجرای فعاليتهای مذکور. این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب اقدام به استخدام و آموزش نیروهای جوان نمود و به مرور زمان تا تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۱ تعداد پرسنل خود را به ۱۸ نفر رساند و با بررسی کلیه مطالب و جوانب، فعالیت اصلی خود را در تاریخ فوق الذکر آغاز نمود. این شرکت توانست با توجه به حضور مدیران و پرسنل جوان و اعتماد به توانایی های ایشان و همچنین تطبیق خود با استانداردهای خدمات پس از فروش اعلام شده توسط شرکت فولکس واگن، کلیه نیازهای خدمات پس از فروش مشتریان خود را برآورده نماید. در سال ۱۳۹۰ این شرکت همزمان با افزایش کلیه منابع خود از جمله نیروی انسانی متخصص علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکت خودروسازان بم، مسئولیت ارائه خدمات به تولیدات شرکت کرمان موتور را نیز به مجموعه فعالیتهای خود اضافه نمود.
اهداف اصلی شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم عبارتند از:

  • حفظ و ارتقاء موقعیت شرکتهای کرمان موتور و خودروسازان بم در بازار خودروی کشور
  • نظارت بر عملکرد فرآیندها در قالب برنامه های مدون در راستای بهبود مستمر کیفیت
  • توجه به رشد و توسعه منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه های شرکت
  • درک صحیح نیازمندیهای مشتریان و پیشی گرفتن از آن در راستای افزایش میزان رضایتمندی ایشان
  • تلاش در جهت ارتقاء و سودآوری نمایندگی های مجاز و تامین کنندگان به عنوان شرکاء تجاری سازمان

جهت اطلاعات بیشتر از وب سایت شرکت خدمات و تجارت بم خودرو بازدید فرمائید.

شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و جهت هدفمند نمودن فعالیتهای ارتباطی خود با مشتریان اقدام به تعریف منشور اخلاقی برای پرسنل خود نمود. ما براین باوریم که:

  • همیشه و همه حال خداوند حاضر و ناظر براعمال ما میباشد.
  • مراجعین به خود را نعمتی بزرگ می دانیم و پذیرای ایشان هستیم تا با خدمت به آنان، به فریضه انسانی و الهی خود عمل کرده باشیم.
  • همواره خود را درجایگاه مراجعه کنندگان قرار می دهیم و سعی خواهیم نمود تا با تلاش و کوشش، توجه به قوانین و مقررات شرکت، بهبود مستمر، طراحی فرآیندهای جدید و آموزش پرسنل متعهد، رضایت مشتریان خود را تامین و فراتر از انتظارات ایشان عمل نماییم.
  • همواره با خلق خوش و رعایت عدالت و انصاف با همکاران و مراجعه کنندگان رفتار و از این راه موفقیت خود را تضمین می کنیم.
  • وقت شناسی و حضور بموقع درمحل کار را همواره درنظر داریم و با اتخاذ تدابیر مناسب طوری عمل می کنیم که درصورت عدم حضورمان، به نیازهای مراجعه کنندگان پاسخ و رضایت ایشان حاصل گردد.
  • به نظم و آراستگی خود و محیط کار که می تواند موجب افزایش عزت نفس، احترام و نشاط گردد اهمیت بسیار می دهیم.
  • سرعت و چابکی همواره با دقت و کیفیت درپاسخ گویی به خواسته های مراجعه کنندگان بدون چشم داشت مادی و معنوی سرلوحه کار ما قراردارد و همواره اطلاعات و توضیحات لازم و کافی را برای انجام امورمراجعه کنندگان دراختیار آنان و دیگر همکاران قرار خواهیم داد.
  • سعی می کنیم با بهره گیری از اصول اولیه بهره وری و با رعایت امانت از اموال عمومی شرکت حفاظت کنیم و با صرفه جویی و استفاده بهینه از انها درجهت تحقیق اهداف شرکت و انجام امور به کار گیریم.
  • نمایندگان شرکای تجاری ما بوده و کسب زمینه سودآوری به همراه احترام متقابل از وظایف ما محسوب می شود.
  • مدیران، معلمان کاری ما بوده و کارکنان، ادامه دهندگان سیر حرکتی ما می باشند. کمک به پویایی و رشد ایشان همواره با احترام برما لازم است.
  • به کار خود افتخار نموده و سعی داریم تا بین زندگی خانوادگی و شغلی خود تعادل و توازن برقرار نماییم.
Sam Pessian